Skip to main content

Een technische innovatie die veiliger, voordeliger, betrouwbaarder én duurzamer is. Hoe krijg je daar nou een psychologische campagne voor, waarmee je een (begrijpelijk) conservatieve industrie overtuigt?

Tja, dat moet je onze Marc natuurlijk vragen! Die bedacht het volgende:

Het Wattersysteem produceert ter plekke een desinfectiemiddel uit water, zout en stroom. Dat is veiliger, betrouwbaarder, voordeliger en duurzamer dan chemische desinfectiemiddelen. Dit blijkt uit onderzoek,  microbiologische testen, proeven en vele positieve ervaringen. En toch is het ook nieuw. En dat is voor veel beslissers in industrieën, waar chemische veiligheid voorop staat, vanzelfsprekend een psychologische drempel.

Probleem: in veel industrieën en ketens kost het tijd om vertrouwen op te bouwen rond nieuwe processen en innovaties – hoe goed die ook zijn.

Oplossing: de methode van Watter is biochemisch bewezen veiliger, sneller, voordeliger, autonomer (geen transport meer nodig van gedesinfecteerd water) en betrouwbaar.

De lading: Watter is bewezen beter. Want bewijs, dat wekt vertrouwen.

Deze campagne rollen we op dit moment samen met hun team met plezier uit in Nederland en Duitsland.  Ook vol zelfvertrouwen jullie impact versterken via creatieve communicatie? Onze psychologische aanpak is bewezen beter :-)!