Creatieve communicatie
Jullie positieve impact is een schitterend verhaal.
Meer impact maken? Begin met creatieve prikkelende impactcommunicatie. Ook jullie impactsuccessen brengen andere sociale ondernemers, impactmakers en beleidsmedewerkers namelijk in beweging. Zo’n impactcampagne gaat overigens vaak niet over wat je doet, maar over waarom je iets doet. En voor wie.
Eerst zoeken we samen naar die belangrijkste drijfveren. Daar zit namelijk een emotie in die iedereen raakt. Daarna bedenkt ons ervaren creatieve team daar de mooiste woorden en beelden bij. Die gieten we in unieke en overtuigende foto’s, woorden, graphics, filmpjes, wat er maar nodig is om van jullie impact een schitterend verhaal te maken.
Wat er wel niet allemaal kan met positieve creatieve communicatie:
- Emotionele, prachtige, overtuigende vertelvormen.
- Sterke verantwoording door zichtbare resultaten.
- Inspirerend en motiverend voor andere impactmakers.
Vergroot jullie bereik, invloed en daarmee impact met een creatieve campagne
Creatieven noemen het vaak een ‘vonkje’: als je ons vertelt waarom je ook alweer ooit begonnen bent met je bedrijf of project, zit daar heel vaak al hét idee voor jullie grotere en vaak emotionele verhaal. Met dat verhaal raak je de mensen die jullie hogere doel delen en mee gaan doen.
Ons creatieve team heeft jarenlange ervaring in emotionele, beeldende, slimme campagnes. We ontwerpen, schrijven en produceren, eventueel samen met jullie creatieve- of communicatieteam, daarna de communicatiemiddelen waarmee jullie op jullie eigen kanalen en binnen jullie eigen netwerk vol trots en plezier over jullie prachtige resultaten kunnen vertellen!
Deze organisaties zijn klaar voor morgen:
Kijk, mooi spul
We mogen iedere dag werken voor klanten met impact op mens en maatschappij. We zijn hier trots op en delen graag met de wereld hoe we ze hebben geholpen.
”Wij mensen hebben een onbewuste drijfveer om onderdeel van een schitterend groter geheel te zijn. Door op dat emotionele narratief te gaan zitten raak je mensen echt, en activeer je ze. Door mooie en bijzondere vormen aan jouw impactresultaten te geven maak je van jouw betekenisvolle werk een extra kracht die uit zichzelf ook weer impact maakt.
Marc Wiers DagninoCreatieve Impact