Verslaglegging en inspireren.

wat wil je vertellen?

Nu duurzaamheid integraal onderdeel is geworden van je visie, strategie en bedrijfscultuur, is het tijd om de resultaten te delen met de rest van de wereld. Deze resultaten zijn je manier om transparant te communiceren naar je stakeholders. Hiermee wek je vertrouwen en inspireer je hen. Door zelf concrete cijfers en feiten te presenteren, daag je anderen uit dat ook te doen. Of zoals de Zweedse veganistische voedselproducent Oatly zegt: “Show us your numbers.”

Welke communicatievorm past bij jouw organisatie?

Sociaal jaarrapport

Het verzamelen van alle gegevens en resultaten geeft jullie zelf allereerst overzicht en inzicht. Wij assisteren en begeleiden bij het opstellen van een sterk sociaal jaarverslag. We weten uit welke onderdelen zo’n verslag moet bestaan, wie de lezers zijn en hoe je de gebruikte maatstaven en beoordelingen voor iedereen toegankelijk maakt.

Wil je meer informatie over het opstellen van zo’n rapport of sociaal jaarverslag?

(Online) communicatie

Nu je je positieve impact aan het vergroten bent en nieuwe, maatschappelijke en ecologische ambities hebt, is het belangrijk je stakeholders mee te nemen in die ontwikkelingen. Enerzijds om je imago te verbeteren, anderzijds om de gemaakte impact te vergroten en andere partijen te inspireren. Onze partners van Mistral Merkactivisten brengen je online aanwezigheid graag naar een hoger niveau.

Benieuwd wat de communicatie- en marketingmogelijkheden zijn voor jouw bedrijf? We koppelen je graag aan (een van) onze partners!

Meer weten?

“Als je niet precies weet wat jouw organisatie nodig heeft; geen paniek. Leg ons jouw situatie voor, dan kijken we naar de mogelijkheden.”

“”

Peter WindImpactmanager