Impact monitoren en communiceren.

vertel je verhaal!

Wanneer duurzaamheid integraal onderdeel is geworden van je visie, strategie en bedrijfscultuur, is het tijd om de resultaten te monitoren en te delen met de rest van de wereld. Het laten zien van jouw impact draagt bij aan jouw duurzame identiteit als organisatie. Ook helpt concrete resultaten, cijfers en feiten presenteren bij het wekken van vertrouwen en het inspireren van anderen.

Zoals de Zweedse veganistische voedselproducent Oatly terecht zegt: “Show us your numbers.”

Welke communicatievorm past bij jouw organisatie?

Impactmonitoring

Wanneer duurzaamheid integraal onderdeel is geworden van je visie, strategie en bedrijfscultuur, is het tijd om de resultaten te monitoren en te delen met de rest van de wereld. Het zichtbaar maken van jouw impact draagt bij aan jouw duurzame identiteit als organisatie naar klanten en stakeholders.

Maatschappelijk jaarrapport

Het verzamelen van alle gegevens en resultaten geeft jullie zelf allereerst overzicht en inzicht. Wij assisteren en begeleiden bij het opstellen van een sterk sociaal jaarverslag. We weten uit welke onderdelen zo’n verslag moet bestaan, wie de lezers zijn en hoe je de gebruikte maatstaven en beoordelingen voor iedereen toegankelijk maakt.

Wil je meer informatie over het opstellen van zo’n rapport of sociaal jaarverslag?

Impactcommunicatie

Wanneer je werkt aan het vergroten en monitoren van je impact, is het belangrijk jouw impact ook uit te dragen. Enerzijds om je imago te verbeteren, anderzijds om hiermee de gemaakte impact te vergroten door andere partijen te inspireren. Samen met onze partners van Mistral Merkactivisten helpen we jou graag met het verhaal van jouw impact te vertellen aan de wereld.

Benieuwd wat de communicatie- en marketingmogelijkheden zijn van de impact van jouw bedrijf? We adviseren jullie hier graag in en werken samen met onze partners aan jouw impactcommunicatie!

Meer weten?

“Als je niet precies weet wat jouw organisatie nodig heeft; geen paniek. Leg ons jouw situatie voor, dan kijken we naar de mogelijkheden.”

“”

Peter WindImpactmanager