Versterk je merk.
Mogelijk profileren jouw concurrenten zich al meer op maatschappelijke impact en duurzaamheid. Als dit nog niet het geval is, gaat het gebeuren: aantoonbare impact zorgt immers voor merkvoorkeur. Duurzame en maatschappelijke ambities wekken vertrouwen bij klanten, zolang je organisatie maar inzicht geeft in de resultaten.
Trek aan het langste eind
Om je te verzekeren van de continuïteit en de groeiambities van jouw organisatie, is een duurzamer en socialer business model de volgende stap. Daarover communiceren met je stakeholders is mogelijk net zo belangrijk om ze aan boord te krijgen en je merk te versterken. Dat werkt alleen als je kleur bekent: waar staat jouw organisatie nu en waar wil je naartoe?
Gratis adviesgesprek
We adviseren je graag over de stappen die je kunt zetten om jouw impactvolle ambities vorm te geven.
BEKIJK OOK
Jouw impactjaarverslag
Jouw impactjaarverslag is meer dan je gebruikelijke jaarverslag; het is dé drager van jouw impactverhaal. Van de route die je bent ingeslagen, en van de moeite en resultaten die je wilt delen met uw stakeholders.
Blog / Vijf tips voor een ijzersterk sustainability report

“”
Door Marten Schnieders
Met kennis van impactstrategie, impact meten en impactjaarverslagen, begeleidt ons ervaren team u graag bij het opstellen van uw impactjaarverslag.