De impact van jouw sociale onderneming.
Maatschappelijke impact hebben is het bestaansrecht van jouw onderneming. Je ziet een maatschappelijk probleem en kunt met jouw onderneming oplossingen bieden die voor de (semi)overheid moeilijk of niet te bieden zijn. Dat is de reden dat de overheid graag zaken met je doet en dat je een gunfactor hebt. Jij hebt het verhaal en de impact, wij zorgen voor de onderbouwing.
Van keurmerken tot impactjaarverslagen
Wat heb je nodig om jouw impactverhaal goed te kunnen overbrengen? Alles begint met de onderbouwing. Maar de vorm is óók belangrijk. Want de mensen die je graag wilt overtuigen, verwachten misschien verschillende dingen van jouw sociale onderneming.
De ene stakeholder wil graag dat de verhalen over de ontwikkeling van de mensen voor wie je het doet worden gepresenteerd. De ander wil juist inzicht in de cijfers: wat kost en bespaart jouw aanpak de maatschappij? Wij ontzorgen je op beide vlakken, en alles wat daartussen zit.
Gratis adviesgesprek
Laat ons met je meedenken en kom erachter wat het beste bij jouw sociale onderneming past.
BEKIJK OOK
Jouw Social Impact-dashboard
Met impactmonitoring rapporteer je op een onderbouwde manier naar jouw stakeholders over hoe jouw organisatie bijdraagt aan de uitdagingen waar we als samenleving voor staan.
CASE / SPORT4CONNECT
”Fijne samenwerking: korte lijnen, inzet op de juiste punten, en goed geluisterd naar de behoefte en de vraag van de organisatie. Ik ben blij met het eindresultaat: een inhoudelijk en goed document!
Janneke HoogstraProjectleider Sport4connect