IMPACTSTRATEGIE

Concrete impactstrategie - De Graanrepubliek.

Smaak- en innovatiecentrum

Midden in het hart van één van Europa’s beste graangronden is smaak- en innovatiecentrum De Graanrepubliek opgericht. De beste smaak, daar is het ze om te doen. En om dat te bereiken hebben ze een goede bodem keihard nodig. Daarom werkt de Graanrepubliek aan een betere biodiversiteit en inclusieve producten.

Wat er werd gevraagd

Het team achter de Graanrepubliek wilde een concreet uitgewerkte impactstrategie. De visie lag er, het team had al meerdere doelen gesteld en een deel van de activiteiten was bedacht en in uitvoering.

Wat voor doelen kon de Graanrepubliek nog meer stellen om zijn missie te behalen? Hoe waren die doelen te meten en wat voor KPI’s waren daarvoor nodig? Wat voor activiteiten kon de Graanrepubliek nog meer uitvoeren en wat voor effecten waren daarvan te verwachten?

Hoe we het hebben aangepakt

In meerdere sessies hebben we de impactstrategie van de Graanrepubliek uitgewerkt. Zo verzamelden we genoeg informatie om zelfstandig uit te werken. De Graanrepubliek gaf in twee rondes feedback en voìla, de impactstrategie van de Graanrepubliek stond als een huis.

Het resultaat

De Graanrepubliek heeft dankzij deze impactstrategie niet alleen een betere inhoudelijke basis gelegd voor de komende jaren, maar ook financiers weten te overtuigen van zijn toekomstplannen.

Wil jij ook aan de slag met impactstrategie? Neem dan contact met ons op.

Alexander impact heeft ons op een plezierige en pragmatische manier geholpen om de impactstrategie tot leven te laten komen.

Niels GrootenboerDirecteur Graanrepubliek

Vul hieronder jouw gegevens in en wij nemen contact met je op





    Of neem direct contact op door ons te bellen

    “”

    Rients VerschoorImpactwetenschapper